.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي يكي از جنگل‌بانان جان‌سپرده به‌عنوان «شهيد»
هفتم ارديبهشت‌ماه سال 84 و در نخستين روز‌هاي بهار زندگي كه درختان و گياهان سر از خاك برآورده و نويد دوباره زيستن را مژده مي‌دادند، «ناصر پيروي» - جنگل‌بان شهرستان ماسال قرباني زياده‌خواهي برخي از انسان‌هاي فرصت‌...

هفتم ارديبهشت‌ماه سال 84 و در نخستين روز‌هاي بهار زندگي كه درختان و گياهان سر از خاك برآورده و نويد دوباره زيستن را مژده مي‌دادند، «ناصر پيروي» - جنگل‌بان شهرستان ماسال در استان گيلان - قرباني زياده‌خواهي برخي از انسان‌هاي فرصت‌طلب، طماع و زياده‌خواه زمين شد و جان خود را در دفاع از منابع خدادادي و سرسبزي طبيعت فدا كرد. حال پس از گذشت حدود دو سال پيروي در سلك شهيدان خدايي محسوب شده است.

به گزارش ايسنا، مهندس حميد نصري ـ مديركل منابع طبيعي استان گيلان - در اين زمينه گفت: در گذشته ضرب و شتم‌هاي فراواني در عرصه‌هاي منابع طبيعي صورت گرفته و محافظان زيادي در دفاع از جنگل‌ها و مراتع مجروح، قطع نخاع شده و گاهي به دست متجاوزان به عرصه‌هاي منابع طبيعي به قتل رسيده‌اند، اما به‌علت مشهود نبودن انگيزه قتل تاكنون تصميمات لازم و در خور توجهي اتخاذ نشده است. ولي از آنجايي كه انگيزه قتل شهيد پيروي براي دستگاه‌هاي ذيربط قضايي و انتظامي‌ استان گيلان كاملا محرز است كه در جهت حفاظت و صيانت از جنگل‌ها و مراتع بوده است.

 او ادامه داد: با پيگيري‌هاي اين اداره كل و همكاري و مساعدت‌هاي دستگاه‌هاي انتظامي‌ و قضايي و بنياد شهيد و امور ايثارگران، شادروان ناصر پيروي در زمره شهيدان خدايي محسوب شد.

مدير منابع طبيعي استان گيلان با اشاره به بعد معنوي اين قضيه كه موجب تقويت روحيه همكاران اين شهيد شده است، اين حركت پسنديده و شايسته بنياد شهيد گيلان را دميدن روحي تازه در كالبد ادارات منابع طبيعي استان قلمداد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 ارديبهشت 1386
خدواند با شهدای کربلا محشورش کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.